יום חמישי, 20 באוקטובר 2011

למה צריך הסכם ממון? מקרה פול מקרטני

הסכם ממון פול מקרטני

לפני שבוע התבשרנו כי זמר החיפושיות לשעבר, פול מקרטני בן ה- 69, התחתן במזל טוב בפעם השלישית עם ננסי שבל היהודייה. לצד החגיגה, הצהובונים האנגלים וגם התקשורת העולמית, עסקו בשאלה מדוע מקרטני, אחד מהמוסיקאים העשירים בעולם, בחר שלא לערוך הסכם ממון עם אשתו הטרייה. הסוגיה קיבלה משנה תוקף, היות ובנישואיו הקודמים לדוגמנית הת'ר מילס, הוא נאלץ לשלם לה מעל ל- 50 מליון דולר לאחר שהשניים התגרשו (וזאת לאחר שהיא דרשה לא פחות מ- 250 מליון!).


מקרטני טען שהוא עדיין מאמין באהבה ולכן הוא לא צריך לעגן את הנישואין בהסכמים למיניהם ע"י עו"ד להסכם ממון. הציניקנים יאמרו שהיות ושבל באה ממשפחה אמידה, הוא לא חושש שהיא תחמוד את כספו. יכול להיות שהמחשבה של הזמר האנגלי קצת תמימה ויכול להיות שלא, אבל בכל מקרה תמיד יש לשקול בכובד ראש את סוגיית עריכת הסכם ממון לפני החתונה – לצד היתרונות וגם החסרונות הטמונים בה.

עריכת הסכם ממון לפני נישואין - תופעה שכיחה

בדור האחרון, גיל הנישואין עלה בקרב גברים ונשים כאחד ולכך השלכות רבות, המתבטאות, בין היתר, בתחום הכלכלי. זוגות רבים מגיעים ליום חתונתם כשהם אמידים או בעלי רכוש עליו הם מעוניינים להגן, או לחילופין, כאשר מדובר בבן או בבת להורים אמידים, הם מעוניינים להבטיח את כספם.

לקריאת הפוסט במלואו - עורך דין להסכם ממון

תגובה 1:

  1. לרוב, הסיבה לא לערוך הסכם ממון היא כי אחד מבני הזוג חושב שזה פסימי והורס את הרומנטיקה. ככה היה גם במקרה שלי. אני התעקשתי על הסכם ממון ובן זוגי ממש היה בהלם שזה כ"כ חשוב לי ולא הבין איך ולמה אני חושבת מעכשיו על כך שאולי בעתיד דברים יגמרו רע ביננו. בסוף הוא השתכנע וגם הבין מה עומד מאחורי זה..

    השבמחק