יום ראשון, 23 במאי 2010

טענת אי נאמנות: על משקל הבגידה בחלוקת רכוש (מתוך הבלוג של עו"ד אירית ריכמן)

מאת: עו"ד אירית רייכמן


הצד שלו

בסמוך ללידת אופיר, בתם השלישית של משה וטליה, החל משה לדאוג. הוא חש שאישתו מרוחקת ממנו ולא הבין מה קרה. הוא סבר שאולי זהו דיכאון שאחר לידה, אך הרופאים קבעו שהוא טועה.

הצד שלה

טליה, ראתה איך חלומה הולך ומתגשם- בית בכפר, שלושה ילדים וכלב, אך בעלה, הפך קר ומנוכר. היא הרגישה שהוא השתנה וכבר אינו אכפתי כמו פעם. לעומתו, אלעד, השכן שלהם, החל למשוך אותה יותר ויותר. הם בילו יחד הרבה בכל השעות שהיא היתה בודדה בבית עם התינוקת החדשה, היא ראתה בו חבר אמת אך גם מצאה בו את החום והאכפתיות שאבדו למשה. טליה שעבדה עד כה בעסק המשפחתי של בעלה, לקחה בעידודו חופשת לידה ארוכה יותר, מה שאפשר לה לבלות שעות רבות יותר במחיצתו של אלעד. משה ידע על הקשר ביניהם ושמח על כך, הוא לא האמין שהגרוש הכרסתן עשוי באיזו שהיא מידה למשוך את טליה ולהרוס את נישואיהם.

בחלוף שנתיים, התוודתה טליה בפני משה על הקשר שהיא מנהלת עם אלעד. משה הנדהם והזועם עזב את הבית והודיע לה שהוא רוצה להתגרש.

לאחר ייעוץ משפטי, הודיע משה לטליה ש"את לא תראי שקל מהגירושין האלה. מה את חושבת? הרצחת וגם ירשת? את יכולה לשכוח מכל מה שאבא שלי נתן לנו- הדירה, הרכב, הכל!"


מה אומר החוק על בגידה ומה ההבדל בגישה בין הערכאות המשפטיות השונות? הכנסו לקרוא: אירית רייכמן


על הכותבת:אירית רייכמן היא נוטריון ומתמחה בדיני משפחה ומעמד אישי הכולל: עריכת הסכמי גירושין, הסכמי ממון, הסכם לשלום בית, טיפול בתביעות ירושה, צוואות ועזבונות. תביעות לבית המשפט למשפחה ולבית הדין הרבני בנושאי מזונות, משמורת ילדים ותביעות רכוש. הליכי גישור וליווי תהליכי משא ומתן.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה