יום רביעי, 11 ביולי 2012

בית המשפט דחה תביעה של אשה לקבלת מחצית מדירתו של בעלה

בתמ"ש 22183-09 אשר ניתן בינואר 2012 ע"י כבוד השופט פיליפ מרכוס בבית משפט למשפחה בירושלים דובר במקרה של זוג צעיר באמצע שנות ה-20 לחייהם אשר נישואיהם נמשכו פרק זמן קצר של שנה אחת תמימה.

מאת: עו"ד לגירושין אירית רייכמן

בין הזוג נפער קרע בלתי ניתן לאיחוי לאחר שבעקבות חשדותיו של הבעל כי אשתו הטריה בוגדת בו, עקב אחריה וראה אותה  מתגפפת עם חבר לעבודה עימו בגדה בו. בגידתה של האישה הוכחה בבית הדין הרבני אשר קבע כי האישה ביצעה מעשה כיעור ואיבדה את כתובתה.

האישה אשר בגדה בבעל לא הסתפקה בצער ובעוגמת הנפש והסבל הנפשי שגרמה לבעלה הצעיר, ביקשה לנצל את העובדה כי הבעל לא חתם עימה על הסכם ממון בנוגע לדירתו שנרכשה לפני הנישואים.

האישה פנתה להגיש נגד הבעל תביעה רכושית בבימ"ש לענייני משפחה במסגרתה ביקשה לזכות במחצית דירת הבעל אשר נרכשה מכספי הוריו טרם נישואי הצדדים וכמו כן ביקשה לעצמה מיטלטלין וריהוט יקר אשר היה בדירה ונרכש טרם נישואי הצדדים.

לקריאת הפוסט במלואו לחצו על -  הסכם גירושין


עורכת הדין אירית רייכמן מתמחה בהסכם גירושין, הליך גישור, הסכם גישור ועוד...

תגובה 1:

  1. עושה לי רע לקרוא דברים כאלה, אבל לפחות אני שמח שאני אישית חתמתי עם אשתי על הסכם טרום נישואין. לצערי מערכת המשפט לוקחת כל כל הרבה זמן, אפילו במקרים חמורים של תביעת רשלנות רפואית, שלפעמים עדיף ללכת כמה שיותר מהר להסכם טיעון, גם אם הוא פחות צודק ורווחי.

    השבמחק